Bel ons 058 203 73 83
De binnenstad van Leeuwarden kleurde de zomer van 2022 groen met Bosk. Met meer dan 1000 wandelende bomen werd de stad in beweging gezet. Om het evenement tot een groot succes te maken is YFK Research & Marketing gevraagd voor het opzetten en uitvoeren van de algehele marketing en communicatie. YFK Research & Marketing werkte hierbij samen met Arcadia, Merk Fryslân en Visit Leeuwarden.
Tussen 7 mei en 14 augustus 2022 wandelde er meer dan 1000 bomen door de binnenstad van Leeuwarden. Dit wandelende bos heeft de binnenstad groen gekleurd en is in beweging gebracht door duizenden deelnemers. Aangevuld met een programma van exposities, tentoonstellingen, optredens en bijeenkomsten heeft Bosk de aandacht gevestigd op de noodzaak om anders naar de relatie tussen mens en natuur te kijken. Bosk is een productie van Arcadia. De gemeente Leeuwarden was coproducent.
In opdracht van de gemeente Leeuwarden is een team YFK’ers aan de slag gegaan met de marketing en communicatie rondom het culturele evenement. Het evenement vroeg om een snelle en praktische aanpak. Om dit te realiseren is er een strategie ontwikkeld en direct geïmplementeerd. De taken zijn verdeeld op basis van de expertise, krachten en eigenschappen van de vier YFK’ers, om op een efficiënte en snelle manier de marketing en communicatie compleet te verzorgen.
In opdracht van de gemeente Leeuwarden heeft het team van YFK Research & Marketing hard gewerkt om Bosk tot een groot succes te maken. De opdracht vroeg om een snelle en praktische aanpak. In korte tijd is veel opgeleverd. Het resultaat? Enthousiaste bezoekers en nog veel meer:
“Als je een snelle en professionele oplossing zoekt voor je marketing en communicatie, dan is YFK Research & Marketing het adres. YFK Research & Marketing reageert snel en adequaat op een uitvraag en heeft senior en junior professionals die hun vak verstaan”.
Magret Havinga
Projectleider BOSK
Alleen nog even inschrijven. Meld je aan voor de YFK nieuwsbrief & ontvang de laatste ontwikkelingen in je mailbox!