Mail ons info@yfk.nl
We weten het allemaal: data is belangrijk. Het zorgt voor bruikbare inzichten die de marketing activiteiten naar een hoger niveau kunnen tillen. En dat wilde Mediahuis Noord (voorheen NDC Mediagroep) ook. Daarom schakelde de mediagroep YFK Research & Marketing in om slim én vernieuwend marketing toe te passen en dit organisatie breed te laten landen.
Mediahuis Noord, voorheen NDC Mediagroep, is de uitgever van de Leeuwarder Courant, Dagblad van het Noorden en het Friesch Dagblad. Daarnaast geven ze meer dan 30 nieuws- en weekbladen uit en zijn ze verantwoordelijk voor verschillende digitale kanalen, zoals Mensenlinq.
Bij de marketing afdeling lag de wens om marketing intelligence beter te beleggen op de afdeling en de rest van de organisatie. Vanuit YFK is een young professional gestart die samen met een senior op de achtergrond verschillende projecten heeft gestart rondom implementeren van marketing intelligence.
YFK heeft meerdere projecten opgestart om er voor te zorgen dat marketing intelligence organisatie breed geadopteerd werd. Hiervoor was het van groot belang dat we niet alleen vakinhoudelijk maar ook soft skills inzette om medewerkers mee te nemen in de verandering en hen te verbinden.
YFK heeft de projecten en plannen van de marketing afdeling naar een hoger niveau weten te tillen. Dit hebben we gedaan door:
Alleen nog even inschrijven. Meld je aan voor de YFK nieuwsbrief & ontvang de laatste ontwikkelingen in je mailbox!