Bel ons 058 203 73 83
Ieder jaar opnieuw is het mogelijk om over te stappen van zorgverzekeraar. Dit is voor veel verzekeraars vaak een roerige periode. Zij doen er namelijk alles aan om hun klanten te voorzien van informatie over de producten en premies. YFK Research & Marketing heeft de de eindejaarscampagne van Menzis in goede banen geleid.
Menzis is één van de grootste zorgverzekeraars in Nederland. De organisatie met ruim 1600 medewerkers zorgt ervoor dat miljoenen Nederlanders verzekerd zijn voor de juiste betaalbare zorg. Tegelijkertijd is de markt van zorgverzekeringen continu in beweging. Jaarlijks zijn er veranderingen in de voorwaarden en prijzen.
Jaarlijks zijn zorgverzekeraars verplicht om vóór een bepaalde datum de premies voor het aankomende jaar te onthullen. Deze premiebekendmaking is vaak in de nacht of vroeg in de ochtend. Voor Menzis was dit ook het moment om een nieuw merk te lanceren: VinkVink. Om deze lancering in goede banen te leiden, kon Menzis de expertise van YFK Research & Marketing goed gebruiken. Wij zijn ingeschakeld om de organisatie te ondersteunen bij de uitvoering van de campagne. Een typisch voorbeeld van een ‘voeten in de klei’ opdracht waarbij wij vol enthousiasme te werk zijn gegaan.
YFK’er Ellen pakte deze opdracht met enthousiasme aan en heeft de zorgverzekeraar ondersteund bij de uitvoering van de campagne. Van het opstellen en klaarzetten van alle nieuwe websitecontent voor de ‘premienacht’, tot aan het ondersteunen van collega’s bij het werken met het CMS-systeem. Daarnaast hebben we bijgedragen aan het creëren van content voor het nieuwe merk VinkVink en hebben we de rol van eindredactie vervuld.
De inzet van YFK heeft bijgedragen aan het succesvol uitvoeren van de campagne. Op deze manier heeft YFK Research & Marketing een bijdrage kunnen leveren aan ontwikkelen en publiceren van content op de website van één van Nederlands grootste zorgverzekeraars. De opdracht bij Menzis is met grote tevredenheid afgerond. Dit heeft geleid tot een vervolg van de najaarscampagne. Ellen heeft namelijk ook nog een bijdrage geleverd aan een tweede campagne van Menzis, namelijk de ‘Goede voornemenscampagne’.
Alleen nog even inschrijven. Meld je aan voor de YFK nieuwsbrief & ontvang de laatste ontwikkelingen in je mailbox!